neljapäev, juuni 29

Maajänes

Olen muutunud peaaegu metsjäneseks. Täna on esimene kord nädala aja jooksul, mil ma linna satun. Muidu pesitsen ikka Sutus. Harin maad, karjatan mutukaid ja hoolitsen majapidamise eest. Mulle see maajänese elu täiesti sobib. Mõtlesin, et kutsuks oma head sõbrad Petsi ja teised pehmed ka endale seltsiks, aga nad keelduvad mulle külla tulemast, hämavad põhjenduseks igasuguseid uskumatuid vabandusi.
No eks mul tuleb siis uusi tutvusi sobitada.Olen ikkagi sotsiaalne jänes. Uute sõprade valik on siin metsas ootamatult laiem kui oleks osanud arvata. Näiteks see sama Sutu jänes on tegelikult täiesti huvitav tegelane - mul tuleb metsaelanike suhtes oma arvamust ilmselt muuta.

Huvitav, kas mutukate karjatamise eest oleks võimalik mingit põllumajandustoetust välja võidelda?

3 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

küsi oma sõbra jänku käest, et kas tema üritas enesetappu sooritada 24. juuni öösel vastu 25ndamat ühe tumepunase Honda alla hüpates..

lumeuss ütles ...

Sooda,
sind ootab kommikarp tallinnas, kui siia satud siis tule järgi või saada pille järgi või tuleb ta kuidagi muud moodi saaremaale orgunnida.
Lumeuss

maailmaparandaja ütles ...

Jänese jaaniöine suitsiidne käitumine oli ilmselt tingitud esmasest kokkupuutest "Väikeste vägevaga", mille väge ei osanud ta hinnata...

juu mõni mutukas arvas, et oleks naljakas talle seda pakkuda, et näha, mis juhtub...

 
eXTReMe Tracker