kolmapäev, märts 7

Sünnipäev ja uued tuttavad

Smugeldasin end prk Kallase auto peale ja olengi Tartus. Täna tähistame väikese seltskonnaga tagasihoidlikult minu sünnipäeva. Ega ma neid eriti ei tunne, aga paistab üks lõbus ja vahva seltskond olevat. Üks paras seakari muidugist. Kärsik, Põrsik ja Kõrsik on selised lustlikud vennikesed, veidike veidrad. Tirilumps tundub nende kõrval lausa asjalik. Taaniel on muidugi veel noor, ning teda me üritame mitte halvale teele viia (või noh mina üritan, aga kolm põrssakest on selle teejuhatamise justkui oma hingeasjaks võtnud). Ull Unt Udupasun on ka omamoodi tegelinski. Muidu täitsa asjalik. Ainult puhus minu tordilt minema nii küünlad kui vahukoore. Vägeva kopsumahuga. Aga kelle üle mul ikkagi kõige rohkem hea meel on, on loomulikult Pets. Ma ei osanud väga lootagi, et teda Tartus kohata võib. Aga noh, tal on ka homme sünnipäev, nii et võime täna koos tähistada :D

P.S Kui keegi tahab mulle kingitusi teha, siis ootan neid jõe tänaval :P.

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker