reede, veebruar 22

Ettevalmistused

Justkui vastuseks Lugupeetud Lasiklooma kommentaarile teatasid terve hulk mutukaid olles kuulnud minu ümbermaailmareisi plaanist, et vot nemad tahavad ka kaasa tulla. Nüüd käib metsa all kohutav sagimine ja pakkimine. Just vaatasin kuidas pisike mutukas nimega Krumpstein endast vähemalt 3 korda suuremat kotti seljas tassis ja pomises omaette arutleda, et kas ikka piisab 68 paarist sokkidest ja 45 komplektist soojast pesust. Ehh neid küll.
Lahkumine on plaanitud homme pärastlõunaks. Meie esimeseks sihtpunktiks saab olema Orissaare. Üritan Petsi veenda kah reisile tulema. Ja eks ma katsun teid ikka oma liikumistega kursis hoida, kuigi ma ei tea kui palju mul õnnestub internetti saada.
Kuigi olen avastanud, et mutukate seas on ka väga tugeva tehnilise taibuga mäkaiver-tüüpe. Kes tõemeeli suudavad nätsust ja paarist traadijupist vastuvõtja valmis nikerdada.

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker