pühapäev, detsember 30

Ood jõulusöömingule

Ilusat aastavahetust teile ja Hyvää Uuta Vuota.
Ja väike laulusalm lõpetuseks, mis pajatab minu üksildastest jõuludest (st nad polnud midagi üksidased, see pole võimalik, kui sul on umbes miljon mutukat ümberringi, aga ilma Pilleta) ja aastavahetuseplaanidest:

Siis kui minu Pillekene oli väike Plika
Jõuluöösel mandariine mulle ta tõi ikka.
Mutakai´ga kõneldagi Pillekene proovis
Minuga ta juttu ajas, head uut aastat soovis

Söö süldikest söö, on ju uusaasta öö,
lisaks verivorstijupp ja kapsasupp.
Väike piparkoogileib, paks ja pruunikas seib
Söö süldikest söö, on ju uusaasta öö!

Nüüd ma elan paksus metsas, Pillet harva näen ma
Aga jõuluõhtul vaja oleks ühtki sõpra
Pakin oma seitsa asja, tõstan kõik nad reele
Aasta lõpuks Muhumaale asun kärmelt teele

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker