kolmapäev, september 5

kas see ongi lõpp?

Olles nüüd metsajänku olen peaaegu et unustanud kuidas kirjutada arvutiga. See toksimine on eriti vaevaliseks muutunud ja lauseid ka enam moodustada ei oska. Aga metsas on tunda sügist.

Kuna ma enam eriti tihti internetti ei satu, siis arvan, et mul tuleks see blogi sulgenuks kuulutada. Või kui kellelgi on vastuväiteid, siis esitada need paari järgneva kuu jooksul. Aitäh ja tänan tähelepanu eest!

P.S Tervitusi Petsile

5 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

hmmz, mina küll arvan, et vahetevahel võiksid metsauudiseid edastada.. kasvõi kord kuus või niimoodi.. et ikka teaks, kuidas Sina ja mutukad seal metsas elate.. ehk Pille abistab trükkimisel (Sina dikteerid näiteks), ma tean, et ta oskab suhteliselt kiiresti trükkida ;o)

maailmaparandaja ütles ...

ja suhteliselt vigaselt :D

Anonüümne ütles ...

noh, siis läheb Petsil edaspidi netis palju vähem aega

Sooda ütles ...

Kas Pets käib minu blogi lugemas???

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet

 
eXTReMe Tracker