kolmapäev, september 20

Lähenev kiilaspäisus

Ilmselt võeti minu viimast märkust kuulda ja Pilleke tuligi Saaremaale mind vaatama. No mis muud tal siia asja võis olla? Ainult häbematult vähe pühendas ta aega minule. Tuli hüppas korra minu juurest läbi ja teatas, et ta peab nüüd mullivanni mõnulema minema... Veidrik. On teisel alles eelistused.
Aga sügis hakkab saabuma. Vaatasin, et pihlakad on juba täitsa punased. Naljakas, linnajänes nagu ma siiani olen olnud, iial pole ma märganud seda sügise saabumist nii täpselt. Sügis saabus siis sellega, et lapsed läksid kooli. Kõik. Tsirkus lõpetas oma suvised tuurid ja jäi paikseks. Nüüd aga... kõik on nii erinev.

P.S Karv on mul ikka lahti. Tuleb suurte tuustidena ära. Mul on juba hirm. Kas hakkan kiilakaks jääma???

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

jah, ainult sinu pärast ma tulin, kallis Sooda...

 
eXTReMe Tracker